Reklamačný poriadok

Platný od: 10.08.2025

I. Všeobecné ustanovenia

  1. Tento reklamačný poriadok upravuje spôsob a miesto reklamácie, postup pri riešení reklamácií a spôsob vykonania záručných opráv tovaru zakúpeného prostredníctvom internetového obchodu www.lanafashion.sk.

  2. Predávajúci:
    Ruslana Senichová, IČO: 43348769
    Sídlo: Námestie slobody 1866/5, 071 01 Michalovce
    Číslo živnostenského registra: 840-14875
    Telefón: 0918 535 031
    E-mail: lanafashion.mi@gmail.com
    Nie je platcom DPH.

  3. Kupujúcim je fyzická alebo právnická osoba, ktorá uzavrela kúpnu zmluvu s predávajúcim prostredníctvom e-shopu.

  4. Tento reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou obchodných podmienok predávajúceho.

  5. Kupujúci by sa mal pred objednaním tovaru oboznámiť s týmto reklamačným poriadkom.


II. Záručné podmienky a záručná doba

  1. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim, ako aj za vady, ktoré sa vyskytnú počas záručnej doby.

  2. Záručná doba na nový tovar je 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim, pokiaľ nie je uvedené inak.

  3. Záručným listom je doklad o kúpe – faktúra.

  4. Záruka sa nevzťahuje na vady vzniknuté:

    • mechanickým poškodením tovaru,

    • používaním v nevhodných podmienkach (vysoká vlhkosť, extrémne teploty a pod.),

    • neodborným zaobchádzaním,

    • bežným opotrebením,

    • zásahom do tovaru neoprávnenou osobou,

    • pôsobením prírodných živlov alebo vyššej moci.


III. Odstrániteľné a neodstrániteľné vady

Odstrániteľná vada – taká, ktorú možno opravou odstrániť bez zníženia vzhľadu, funkcie a kvality tovaru. Kupujúci má právo na:

  • bezplatné a včasné odstránenie vady,

  • výmenu tovaru za rovnaký (ak to nie je neprimerane nákladné),

  • odstúpenie od zmluvy, ak sa rovnaká vada opakovane vyskytne alebo sa vyskytnú 3 a viac rôznych odstrániteľných vád súčasne.

Neodstrániteľná vada – taká, ktorú nemožno opraviť. Kupujúci má právo na:

  • výmenu tovaru za nový,

  • primeranú zľavu, ak ide len o estetickú chybu,

  • odstúpenie od zmluvy, ak chyba bráni riadnemu užívaniu tovaru.


IV. Postup pri reklamácii

  1. Reklamáciu je možné uplatniť:

  2. Reklamovaný tovar je potrebné doručiť spolu s:

    • kópiou dokladu o kúpe,

    • popisom vady,

    • vyplneným reklamačným formulárom (na stiahnutie na našej stránke).

  3. Balík musí byť riadne zabalený, predávajúci nepreberá dobierky.

  4. Reklamáciu vybavíme do 30 dní odo dňa prijatia.


V. Náklady a vybavenie reklamácie

  1. Ak je reklamácia uznaná, náklady na doručenie hradí predávajúci.

  2. Ak je reklamácia neoprávnená, náklady na spätné doručenie znáša kupujúci.

  3. Pri výmene tovaru začína plynúť nová záručná doba od prevzatia nového tovaru.


VI. Usmernenia k údržbe

Textil

  • Dodržiavajte symboly na štítkoch (pranie, žehlenie, sušenie).

  • Vyhýbajte sa chemickým čistiacim prostriedkom, ktoré nie sú určené na daný materiál.

  • Niektoré materiály (vlna, hodváb) vyžadujú ručné pranie a špeciálne pracie prostriedky.

Obuv

  • Vyberajte obuv podľa účelu použitia.

  • Chráňte pred nadmerným premáčaním, sušte pri izbovej teplote.

  • Používajte obuvák, aby ste predišli poškodeniu päty.


VII. Záverečné ustanovenia

Tento reklamačný poriadok je vypracovaný v súlade so zákonom č. 40/1964 Zb. (Občiansky zákonník) a zákonom č. 250/2007 Z. z. (O ochrane spotrebiteľa).
Platná verzia je vždy zverejnená na stránke www.lanafashion.sk.


Reklamačný formulár na stiahnutie "TU"