Reklamačný poriadok
Platný od: 10.08.2025
I. Všeobecné ustanovenia
-
Tento reklamačný poriadok upravuje spôsob a miesto reklamácie, postup pri riešení reklamácií a spôsob vykonania záručných opráv tovaru zakúpeného prostredníctvom internetového obchodu www.lanafashion.sk.
-
Predávajúci:
Ruslana Senichová, IČO: 43348769
Sídlo: Námestie slobody 1866/5, 071 01 Michalovce
Číslo živnostenského registra: 840-14875
Telefón: 0918 535 031
E-mail: lanafashion.mi@gmail.com
Nie je platcom DPH. -
Kupujúcim je fyzická alebo právnická osoba, ktorá uzavrela kúpnu zmluvu s predávajúcim prostredníctvom e-shopu.
-
Tento reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou obchodných podmienok predávajúceho.
-
Kupujúci by sa mal pred objednaním tovaru oboznámiť s týmto reklamačným poriadkom.
II. Záručné podmienky a záručná doba
-
Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim, ako aj za vady, ktoré sa vyskytnú počas záručnej doby.
-
Záručná doba na nový tovar je 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim, pokiaľ nie je uvedené inak.
-
Záručným listom je doklad o kúpe – faktúra.
-
Záruka sa nevzťahuje na vady vzniknuté:
-
mechanickým poškodením tovaru,
-
používaním v nevhodných podmienkach (vysoká vlhkosť, extrémne teploty a pod.),
-
neodborným zaobchádzaním,
-
bežným opotrebením,
-
zásahom do tovaru neoprávnenou osobou,
-
pôsobením prírodných živlov alebo vyššej moci.
-
III. Odstrániteľné a neodstrániteľné vady
Odstrániteľná vada – taká, ktorú možno opravou odstrániť bez zníženia vzhľadu, funkcie a kvality tovaru. Kupujúci má právo na:
-
bezplatné a včasné odstránenie vady,
-
výmenu tovaru za rovnaký (ak to nie je neprimerane nákladné),
-
odstúpenie od zmluvy, ak sa rovnaká vada opakovane vyskytne alebo sa vyskytnú 3 a viac rôznych odstrániteľných vád súčasne.
Neodstrániteľná vada – taká, ktorú nemožno opraviť. Kupujúci má právo na:
-
výmenu tovaru za nový,
-
primeranú zľavu, ak ide len o estetickú chybu,
-
odstúpenie od zmluvy, ak chyba bráni riadnemu užívaniu tovaru.
IV. Postup pri reklamácii
-
Reklamáciu je možné uplatniť:
-
e-mailom: lanafashion.mi@gmail.com
-
poštou/kurierom na adresu: Námestie slobody 6
-
-
Reklamovaný tovar je potrebné doručiť spolu s:
-
kópiou dokladu o kúpe,
-
popisom vady,
-
vyplneným reklamačným formulárom (na stiahnutie na našej stránke).
-
-
Balík musí byť riadne zabalený, predávajúci nepreberá dobierky.
-
Reklamáciu vybavíme do 30 dní odo dňa prijatia.
V. Náklady a vybavenie reklamácie
-
Ak je reklamácia uznaná, náklady na doručenie hradí predávajúci.
-
Ak je reklamácia neoprávnená, náklady na spätné doručenie znáša kupujúci.
-
Pri výmene tovaru začína plynúť nová záručná doba od prevzatia nového tovaru.
VI. Usmernenia k údržbe
Textil
-
Dodržiavajte symboly na štítkoch (pranie, žehlenie, sušenie).
-
Vyhýbajte sa chemickým čistiacim prostriedkom, ktoré nie sú určené na daný materiál.
-
Niektoré materiály (vlna, hodváb) vyžadujú ručné pranie a špeciálne pracie prostriedky.
Obuv
-
Vyberajte obuv podľa účelu použitia.
-
Chráňte pred nadmerným premáčaním, sušte pri izbovej teplote.
-
Používajte obuvák, aby ste predišli poškodeniu päty.
VII. Záverečné ustanovenia
Tento reklamačný poriadok je vypracovaný v súlade so zákonom č. 40/1964 Zb. (Občiansky zákonník) a zákonom č. 250/2007 Z. z. (O ochrane spotrebiteľa).
Platná verzia je vždy zverejnená na stránke www.lanafashion.sk.